Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

matí360: Jamiroquai torna amb força, el rei de l’acid jazz arrenca gira europea al Palau Sant Jordi


Moltes incògnites envolten el retorn de Jamiroquai, la mítica banda d’acid jazz dels noranta i primers dos mil, liderada pel carismàtic i excèntric Jay Kay. Després de set anys de silenci discogràfic, el grup britànic dona el tret de sortida al seu “The Heels of Steel Tour” aquest dijous al Palau Sant Jordi de Barcelona, en l’única parada a Espanya. La gira continuarà per ciutats com Zuric, Viena, Berlín, Amsterdam, Brussel·les, París, Manchester i Londres fins al desembre.

Tot i que el concert i la gira es van anunciar fa mesos, Jay Kay ha mantingut una actitud reservada, trencant el silenci només en comptades ocasions: un concert discret a Portugal i una espectacular aparició amb Dua Lipa a Wembley, on van interpretar el clàssic “Virtual Insanity”. Aquella actuació va demostrar que el líder de Jamiroquai manté la seva energia escènica i magnetisme intactes, i fins i tot li va permetre connectar amb un nou públic més jove.

La banda no actuava a Barcelona des del Festival Cruïlla 2017, on el cantant va pujar a l’escenari malgrat problemes d’esquena, oferint un xou memorable. Ara, amb rumors sobre un nou àlbum —que seria el novè de la seva carrera—, les expectatives són màximes.

Està venint! Tot està sota control”, ha assegurat Jay Kay a TikTok, alimentant l’expectació entre els fans. Sigui com sigui, el retorn de Jamiroquai promet funk, estil i nostàlgia a parts iguals. I, com no podia ser d’altra manera, Jay Kay no deixarà a casa el seu emblemàtic barret cheroqui.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit