Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Dilluns negre a les carreteres de la Selva: un mort a Lloret i un ferit crític a Arbúcies


La comarca de la Selva ha registrat aquest dilluns dues greus incidències de trànsit que han deixat un motorista mort a Lloret de Mar i una persona ferida crítica a Arbúcies.

El primer accident s’ha produït cap a un quart de quatre de la tarda a l’interior de Lloret de Mar, al quilòmetre 0,2 de la carretera C-63. Per causes que s’investiguen, una motocicleta i un turisme han col·lidit i el conductor del vehicle de dues rodes ha mort a conseqüència de l’impacte. El conductor del cotxe n’ha sortit il·lès.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius de la Policia Local, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, el Sistema d’Emergències Mèdiques i els Mossos d’Esquadra.

Poc després, abans de les cinc de la tarda, s’ha produït un segon accident a la C-25, al terme municipal d’Arbúcies. En aquest cas, dues persones han vist implicades en un xoc per encalç entre dos camions al quilòmetre 202,9 de l’Eix Transversal.

Com a conseqüència de la col·lisió, una persona ha resultat ferida crítica i ha hagut de ser evacuada amb helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques fins a l’Hospital Josep Trueta de Girona. El SEM també ha mobilitzat tres ambulàncies.

L’accident ha obligat a tallar un carril en sentit Lleida i ha provocat retencions a la zona durant les tasques d’assistència i retirada dels vehicles.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit