Santa Susanna ha acollit aquest passat divendres 19 de juny la primera etapa de la tercera edició de la Volta Ciclista a Catalunya femenina. Han estat 92 quilòmetres amb sortida i arribada al mateix municipi i passant per diverses poblacions del Maresme, el Vallès Oriental i la Selva.
A Ràdio Marina hem fet una programació especial on us hem explicat tot el relatiu a aquesta prova. Hem parlat amb el president de La Volta Rubén Peris que parla de “consolidació” de la Volta femenina per etapes. Peris defensa un creixement de la prova sostingut, “pas a pas” i apunta que les poblacions per on passa la cursa reben un benefici en visibilitat.



