Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Lloret impulsa la campanya “Som Totes de Lloret” per combatre els discursos d’odi


L’Ajuntament de Lloret de Mar ha presentat la campanya municipal antirumors Som Totes de Lloret, una iniciativa de sensibilització que busca posar en valor la diversitat del municipi i frenar l’augment dels discursos d’odi.

El projecte neix de la Taula de Cohesió i Convivència, vinculada al Consell Municipal de Cohesió Ciutadana, i compta amb la participació de diversos serveis municipals i entitats socials.

La campanya inclou un espot audiovisual i quatre vídeos en format entrevista elaborats per Bruna Productora Audiovisual. L’espot principal es va gravar a finals de març en diferents punts de Lloret i ha comptat amb la participació de veïns i veïnes del municipi.

La història gira al voltant d’una nena de vuit anys que, cansada dels rumors i prejudicis que afecten persones del seu entorn, protagonitza un acte reivindicatiu vinculat a un mural amb el lema “Som Totes de Lloret”.

L’obra ha estat creada per l’artista Àlex Gómez, conegut com a Odiarte, i s’ha pintat a l’entrada del Càmping Blau, al costat del Puntet.

Segons l’Ajuntament, la campanya pretén reforçar la convivència i el sentiment de pertinença a través d’una mirada positiva sobre la diversitat social i cultural de Lloret.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit