El Consell Comarcal de la Selva ha contractat l’empresa 7 i Tria per gestionar els menjadors escolars de Sant Hilari Sacalm i d’Arbúcies fins a finals de curs. La contractació d’aquesta empresa arriba després que l’empresa que gestionava el servei fins al mes de febrer, Arcasa, entrés en fase de liquidació. Per altra part, els ajuntaments de Sant Hilari i Arbúcies van reclamar la setmana passada a l’ens comarcal aclarir el procés d’adjucidació del servei per diverses irregularitats.
Des del Consell Comarcal assenyalen que malgrat que fins a principis de febrer el servei de menjador dels dos municipis es desenvolupava amb tota normalitat, es van començar a detectar algunes incidències en el dia a dia del servei. Així, segons l’ens comarcal, es va començar a preveure “com actuar en cas que Arcasa tingués algun tipus de problema que pogués acabar repercutint en el servei de menjador de les escoles que prestava el servei”.
Amb aquestes, i després que l’empresa concessionària presentés concurs de creditors, el passat 26 de febrer, 7 i Tria va assumir la gestió del servei. Ho va fer subrogant les persones que hi treballaven. Per tant, amb un model de gestió que no ha suposat cap canvi substancial ni per als alumnes ni per a les famílies, segons assenyala el Consell Comarcal.
Així doncs, des del passat 26 de febrer i fins a finals de curs, l’empresa 7 i Tria gestionarà el servei de menjador. Ho farà a l’Escola Guilleries, l’Institut Escola Cent Fonts i la Llar d’Infants La Baldufa de la població Sant Hilari Sacalm. També els de l’Escola Dr. Carulla i la Llar d’Infants El Jardinet de la població d’Arbúcies.
De cara el curs que ve, el Consell Comarcal explica que ha impulsat un nou concurs per a la gestió del servei.