El Consell Comarcal de la Selva iniciarà el projecte “Efecte Wow”. Amb aquesta iniciativa vol treballar amb els establiments comercials de la comarca diferents estratègies relacionades amb el màrqueting d’experiències. Segons l’ens comarcal, aquest projecte es durà a terme en dotze municipis selvatans.
L'”Efecte Wow” és tot allò que pot fer el petit comerç per captar l’atenció dels clients perquè es fixin en la botiga que tenen davant de casa. Així, potenciant les seves emocions al moment de comprar al poble i fomentanr el compromís amb la compra de proximitat.
Una dotzena de tallers per 100 establiments
La dinàmica del projecte, segons el Consell Comarcal de la Selva, consistirà en un total de 12 tallers formatius en diversos municipis de la comarca- Aquests tallers es complementaran amb un assessorament individualitzat per cada comerciant. Tant els tallers formatius com els assessoraments del projecte aniran a càrrec del consultor i formador en màrqueting i estratègia de marca Pere Maymí.
Està previst que hi participin un total de 100 establiments comercials de la comarca de la Selva. Els municipis que s’han adherit en aquest projecte són Breda, Caldes, la Cellera de Ter, Hostalric, Maçanet de la Selva, Tossa, Riudarenes, Sant Hilari Sacalm, Sils, Santa Coloma de Farners, Vidreres i Vilobí d’Onyar.