Renfe ha anunciat a través de les xarxes socials que la línia R1 de Rodalies de Catalunya recupera la totalitat del servei ferroviari a partir d’aquest dilluns 18 de maig. D’aquesta manera, els trens circularan en el tram de Blanes a Maçanet-Massanes durant tot el dia, des de l’inici del servei i fins a la seva finalització. Fins ara, a partir de les deu de la nit, el servei en aquest tram es prestava per carretera per unes obres de reparació i millora derivades del tall de principis d’any, quan un despreniment de terres va obligar a tallar totalment la circulació dels combois.



