Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Els docents tallen la C-32 a Mataró en una nova jornada de vaga


Els docents en vaga han tallat aquest dijous al matí l’autopista C-32 a Mataró en el marc de la jornada territorial de mobilitzacions al Maresme i els Vallesos.

L’acció s’ha dut a terme a l’altura del centre comercial Mataró Parc, el mateix punt on ja s’han fet altres protestes durant les darreres setmanes. La mobilització arriba després de la vaga i les protestes convocades dimecres arreu de Catalunya.

La delegada d’USTEC a Mataró, Anna Torralbo, ha expressat l’esperança que aquesta sigui “l’última jornada” de mobilitzacions si prosperen les negociacions obertes amb el Departament d’Educació. Tot i això, ha advertit que, si no hi ha avenços, el col·lectiu està disposat a impulsar “accions més contundents”.

Després del tall viari, la protesta s’ha de traslladar al centre de Mataró i està previst que finalitzi davant la seu dels Serveis Territorials d’Educació al migdia.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit