Els Mossos d’Esquadra busquen dos individus que aquest dissabte al matí han atracat una botiga d’electrònica al centre de Mataró.
Segons les primeres informacions, un dels assaltants ha accedit al local cap a les 10.30 hores amb el rostre parcialment ocult amb gorra i mascareta. Després de demanar informació a un dependent, ha tret una arma de foc i l’ha amenaçat.
En aquell moment, el treballador s’ha intentat protegir, mentre un segon individu ha entrat a l’establiment per endur-se diversos productes.
Fonts policials han confirmat que no s’ha efectuat cap tret i que no hi ha constància de ferits.
Els Mossos han obert una investigació per identificar i localitzar els autors dels fets.



