El Consell Comarcal de la Selva (CCS) ha editat una nova guia de serveis, coincidint amb l’inici del mandat 2023-2027. Aquesta guia té l’objectiu de donar a conèixer tots els serveis actualitzats que presten des de l’ens selvatà pels ajuntaments i els ciutadans.
Amb la guia, com expliquen des del CCS, els ajuntaments i els ciutadans disposen d’un instrument on podran consultar tots els serveis que presenten els sis departaments del consell. Així, la guia inclou oferta de serveis, però també tràmits i ajuts tècnics i econòmics.
Els departaments de la guia, i de l’ens
La guia es divideix entre els diferents departaments. D’aquesta manera, el departament de Serveis a la Ciutadania té les unitats d’Empresa, Ensenyament, Joventut i Esports. Seguidament, hi trobem el departament de Territori i Sostenibilitat amb les unitats de Sostenibilitat, Serveis Tècnics i Medi Ambient. També el departament de Promoció del Territori amb la Unitat d’Ocupació i la de Territori i Turisme. El departament d’Atenció a les Persones es divideix amb les unitats de Serveis Socials Bàsics i Serveis Socials Específics, Oficina d’Habitatge, Oficina de Consum, Àrea d’Igualtat i Feminismes i el Consell Consultiu de la Gent Gran. D’altra banda, al departament de Gestió Tributària i Cadastral hi ha les unitats de Sancions de Trànsit, unitat d’Assessoria Jurídica i Gestió Cadastral. Finalment, hi ha el departament d’Organització Gestió Interna amb les unitats d’Informàtica, Recursos Humans i Arxiu i Gestió Documental.
La guia es pot consultar a través del portal web del CCS i, en els pròxims dies, també es distribuiran exemplars a les oficines del consell i els ajuntaments de la comarca.