Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

La Volta Ciclista a Catalunya Femenina a Ràdio Marina: etapa 2


Espai ofert per:

Asensio Sistemes i Solucions

 

La catalana Paula Blasi, de l’UAE Team ADQ, ha confirmat els pronòstics i s’ha imposat amb autoritat en l’etapa decisiva de la tercera edició femenina de la Volta a Catalunya. La ciclista d’Esplugues de Llobregat ha guanyat en solitari a l’arribada a La Molina després d’un atac definitiu a 14 quilòmetres de meta.

Blasi ha estat molt combativa durant l’ascens al Coll de la Creueta, on ha acumulat diversos intents fins a marxar en solitari. Finalment, ha creuat la línia de meta amb un avantatge d’un minut i vint segons sobre la francesa Célia Gery i d’un minut i trenta-sis segons sobre la canadenca Sidney Swierenga.

L’etapa, de 130 quilòmetres entre Sant Vicenç de Castellet i La Molina, presentava un recorregut d’alta muntanya amb 3.300 metres de desnivell positiu i havia de decidir la classificació general. A l’inici, els grans equips han controlat la cursa i no s’ha consolidat cap escapada, malgrat els intents de diverses corredores i l’activitat de l’AG Insurance-Soudal.

L’UAE Team ADQ ha accelerat el ritme des de l’inici de la Creueta per afavorir la seva líder, que ha acabat protagonitzant una autèntica exhibició fins a La Molina, una arribada especialment significativa per a una corredora resident a Llívia.

La recent campiona de la Vuelta a Espanya i de l’Amstel Gold Race es converteix així en la nova líder de la Volta a Catalunya, amb un marge de 1 minut i 24 segons sobre Célia Gery i d’1 minut i 42 segons sobre Sidney Swierenga abans de l’última etapa, aquest diumenge, entre Mataró i Barcelona.

La jornada també ha deixat la cinquena posició de Mireia Benito, un resultat que situa dues ciclistes catalanes entre les cinc primeres de la general i culmina una jornada històrica per al ciclisme català a la Volta.

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit