Free Porn
xbporn

deneme bonusu veren siteler

Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Stop C-32 i SOS Lloret demanen retirar el projecte de pacificació de la C-63


Les entitats Stop C-32 i SOS Lloret de Mar han demanat al Departament de Territori retirar el projecte de pacificació de la C-63. Aquest projecte preveu construir tres rotondes per accedir a les urbanitzacions que hi ha entre Lloret i Vidreres. Les dues entitats consideren que el Govern ha d’apostar per fer carrils d’incorporació i carrils centrals de gir, que resoldrien la sinistralitat però no provocarien problemes en la mobilitat.

La Generalitat va anunciar que preveia construir tres rotondes d’accés a les urbanitzacions d’Aiguaviva Parc, Lloret Residencial i els Pinars. Amb aquest projecte de pacificació, el Govern vol reduir la sinistralitat que hi ha en aquesta via, en molts casos produïda per l’elevada velocitat que porten els cotxes i xoquen amb els veïns que accedeixen a les urbanitzacions.

Les plataformes Stop C-32 i SOS Lloret han demanat al Govern que retiri el projecte. Consideren que aquesta fórmula portaria problemes de mobilitat al municipi. Així, aposten per un projecte alternatiu que passi per un sistema de carrils d’incorporació i carrils de gir centrals. Aquesta alternativa permetria estendre el model de carrils 2+1 a la C-63, un fet que el Govern va anunciar que estava estudiant.

Per a Stop C-32 i SOS Lloret, la C-63 ha de ser el principal corredor d’accés a Lloret de Mar i per això consideren que Territori ha de convertir-la en “una via d’alta ocupació, si cal”. D’aquesta manera es podria connectar Lloret de Mar amb altres carreteres com l’AP-7, la C-35 i l’A-2.

Les entitats consideren que aquest projecte de pacificació empitjorarà la situació

Si es manté la construcció de les rotondes, Stop C-32 i SOS Lloret creuen que comportarà greus problemes de mobilitat. Sobretit en els mesos d’estiu i caps de setmana. Així, les entitats consideren que s’empitjorarà els problemes que ja hi ha a dia d’avui.

Les dues entitats recorden que les rotondes donen la mateixa prioritat d’incorporació des de les urbanitzacions que al flux de vehicles que transcorren per la carretera. Això pot generar retencions, diuen. Per altra banda, defensen que els carrils d’incorporació no afecten als qui transiten la via, ja que no han de reduir la velocitat i donen seguretat als veïns que s’hi incorporin.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit