El municipi de Riells i Viabrea comença a escalfar motors per la celebració d’Ecovita a l’abril. Quan encara queda més d’un mes, la Fira Ecològica i Mediambiental del Montseny, ha revelat el seu nou logotip, dissenyat per reflectir els valors i l’essència de l’esdeveniment. La nova identitat visual es basa en tres conceptes fonamentals: Montseny, Punt de Trobada i Sostenibilitat.
El disseny incorpora la silueta del Montseny i els seus colors, una referència directa al paisatge natural que acull la fira. Al centre, un símbol d’ubicació destaca el paper de l’esdeveniment com a punt de trobada per a professionals, empreses i visitants compromesos amb un estil de vida sostenible. A més, les fletxes presents al logotip representen la sostenibilitat i el canvi cap a una societat més respectuosa amb el medi ambient.
La Fira continua amb els preparatius a bon ritme per a la seva celebració, que tindrà lloc els pròxims 25, 26 i 27 d’abril. En aquesta edició, es reunirà un ampli ventall d’expositors i s’organitzaran activitats diverses per a tots els públics.