Els sindicats municipals de l’Ajuntament de Lloret de Mar han convocat per avui una concentració de protesta davant del consistori per denunciar el deteriorament del clima laboral i reclamar millores en les condicions de treball de la plantilla municipal.
La mobilització està prevista a les 12 del migdia, coincidint amb la celebració d’un ple extraordinari impulsat pels grups municipals de Junts, ERC i Tots per Lloret per abordar la situació interna de l’Ajuntament i la gestió dels recursos humans.
Els grups de l’oposició denuncien un augment del malestar entre els treballadors, la pèrdua de personal i la manca de negociació amb els sindicats. També alerten que aquesta situació està afectant el funcionament dels serveis públics municipals.
Entre els conflictes oberts, cita la situació de la ràdio municipal, la vaga de la policia local, la dels serveis de manteniment i diverses baixes o peticions de trasllat de caps de departament.



