Junqueras, després de conèixer la sentència: “Persistiu, perquè si ho fem, guanyarem!”
El líder d’ERC afirma que l’Estat vol “destrossar vides i escapçar partits” i garanteix que no descansarà fins aconseguir un nou estat
Jordi Rull: “Si haguessin jutjat els fets, ens haurien absolt. Com que han jutjat les idees, ens han condemnat”
L’exconseller afirma que condemnant el líders de l’1-O condemnen “els 2,5 milions de catalans” que van votar aquell dia
Carme Forcadell, després de ser condemnada: “La injustícia s’ha consumat. El lliure debat parlamentari no és delicte”
L’expresidenta del Parlament defensa que tot i que la democràcia viu un dia fosc “ni en moments així el derrotisme ens ha de vèncer”
Jordi Cuixart, després de ser condemnat: “La resposta a la sentència, reincidència. Ho tornarem a fer”
El president d’Òmnium demana amnistia, democràcia i autodeterminació
Roger Torrent crida a defensar els drets des de la no violència i a convertir la “tristesa” per la sentència en “energia”
El president del Parlament reclama trobar “la força i la intel·ligència necessària” per a “resistir els pitjors embats i construir escenaris de futur”
Carles Puigdemont: “Toca reaccionar, com mai”
El president qualifica les penes de presó de la sentència de l’1-O com una “barbaritat”
Pere Aragonès: “Avui la democràcia a l’estat espanyol ha mort”
El vicepresident afirma que els han condemnat a més de 99 anys de presó i “ens han sentenciat també a tots”
CCOO: “No són acceptables la judicialització de la política ni la politització del sistema judicial”
El sindicat reuneix la seva executiva ampliada amb els secretaris territorials i federacions per valorar la resposta a la sentència del Suprem
UGT condemna la “sentència injusta” i la “presó injustificable” contra els líders independentistes
L’organització de treballadors recorda que no pararà de reivindicar la llibertat de la seva companya Dolors Bassa
El Futbol Club Barcelona: “La presó no és la solució”
L’entitat blaugrana demana a tots als responsables polítics que “liderin un procés de diàleg i negociació”



