L’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm ha presentat la targeta GuillaGo, una nova eina per promoure el comerç local entre la població jove del municipi. Adreçada a joves d’entre 16 i 35 anys, la targeta es presentarà oficialment el dijous 5 de juny a les 20 h a la Sala Noble de Sant Hilari.
Més de quaranta comerços hilariencs s’han adherit a la iniciativa, que permetrà als joves obtenir descomptes, regals, kits de Festa Major, entrades gratuïtes a la piscina municipal i accés a activitats esportives, culturals i festives.
El funcionament és senzill: la targeta es descarrega al mòbil i, cada vegada que es fa una compra en un establiment adherit, es poden escanejar les factures per acumular punts. Cada euro gastat equival a deu punts, que es poden bescanviar per productes i experiències.
Aquesta acció, impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica, té com a objectiu dinamitzar l’economia local i fomentar el consum de proximitat entre el jovent hilarienc.