Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Mossos intensifica els controls a Lloret dins del dispositiu Kanpai contra la reincidència delictiva


Els Mossos d’Esquadra han reforçat aquest cap de setmana el desplegament del pla Kanpai a diverses poblacions gironines, entre elles Lloret de Mar, amb l’objectiu de prevenir la reincidència delictiva i reforçar la seguretat ciutadana.

A Lloret, els agents van identificar 16 persones durant els controls efectuats a la via pública. El balanç de l’operatiu inclou dues detencions relacionades amb un presumpte delicte de lesions, una acta per una infracció vinculada a salut pública i quatre citacions tramitades per la Policia Nacional per irregularitats en matèria d’estrangeria.

En aquesta ocasió, el desplegament del dispositiu es va fer de forma simultània a Lloret, Girona, Figueres i la Jonquera. En conjunt, l’operatiu va mobilitzar 153 efectius de diferents cossos policials i va permetre identificar 203 persones que acumulaven 283 antecedents policials.

 Segons els Mossos, aquest tipus d’actuacions busquen incrementar la percepció de seguretat i actuar de forma coordinada davant situacions vinculades a la delinqüència reiterada.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit