L’espera ha arribat al final per als “swifties”, els fans incondicionals de Taylor Swift. La cantant nord-americana presenta el seu dotzè àlbum d’estudi, titulat “The Life of a Showgirl”, i el primer avançament, “The Fate of Ofelia”, ja ha rebut excel·lents crítiques.
Fidel a la seva passió per la numerologia, Taylor Swift va anunciar el disc a les 12:12 a.m. del 12 d’agost, donant al número 12 un simbolisme especial. Aquest nou projecte marca el retrobar-se amb Shellback i Max Martin, el duo suec responsable d’èxits com “Bad Blood” i “Shake It Off”.
L’àlbum, amb 12 temes, combina pop desenfadat amb balades íntimes, i tindrà una durada de 42 minuts. Tot i això, els fans especulen que Swift podria sorprendre amb una segona part, com ja va fer amb The Tortured Poets Department. En declaracions al podcast del seu promès, “New Heights”, la cantant va descriure aquest treball com “el disc que ha volgut fer durant molt de temps”, inspirat en el backstage del seu monumental Eras Tour.
El disc compta amb la col·laboració de Sabrina Carpenter en el tema principal i presenta una estètica teatral i glamurosa, inspirada en una “dona de l’espectacle”. Plomes, brillantors, tocats i colors taronja i verd defineixen aquesta nova etapa, plena d’elegància i sensualitat.
Amb títols com “Elizabeth Taylor”, “Father Figure” o “Honey”, Swift promet un retorn majestuós a les seves arrels pop, reafirmant-se com una de les artistes més influents del segle XXI.



