En una època farcida de propostes culturals, neix un nou projecte per als àvids de música: la primera edició del Susanna Blues Festival. Aquesta cita inèdita omplirà de ritme i energia l’espai Can Mas de Dalt – La Siesta de Santa Susanna el divendres 22 i dissabte 23 de maig. Es tracta d’una aposta ambiciosa dedicada al blues i als sons d’arrel afroamericana que aspira a situar el municipi al mapa dels festivals especialitzats del sud d’Europa.
L’esdeveniment compta amb un cartell variat i de gran qualitat. La jornada inaugural del divendres 22 oferirà dos plats forts de luxe: Wax & Boogie, una banda amb una trajectòria espectacular, i Monica Green, tot un referent del soul i el blues al nostre país que promet un concert vibrant carregat d’intensitat i emoció.
Per al dissabte 23, la programació arrencarà amb Scaramanga, seguit del reconegut duet de country-blues The Suitcase Brothers, en actiu des de 1999. El mateix dissabte passarà per l’escenari el rock instrumental de Los Mambo Jambo —populars per la seva versió jazz de la sintonia de El hombre y la tierra— i A Contra Blues, una de les formacions de blues-rock més consolidades d’Europa des de la seva fundació el 2005.
Més enllà dels concerts en directe, la música en estat pur no s’aturarà en cap moment. El festival inclourà sessions amb DJ especialitzats en rhythm & blues entre actuació i actuació. A més, els grans melòmans trobaran el seu espai ideal a la fira del disc i del col·leccionisme instal·lada al recinte, completant així una experiència imprescindible per als amants del gènere.



