Lady Gaga torna a Barcelona després de set anys d’absència amb tres concerts consecutius (28, 29 i 31 d’octubre) dins la seva espectacular gira mundial “The MAYHEM Ball”, un espectacle que ha convertit cada ciutat en un festival d’art, emoció i pura energia escènica.
La gira, que va arrencar el 16 de juliol a Las Vegas, arriba a la capital catalana després d’haver exhaurit les entrades en temps rècord a tot el món. Els dos primers concerts al Palau Sant Jordi es van vendre en poques hores, fet que va obligar a afegir una tercera data per Halloween, que també va penjar el cartell de sold out.
Per facilitar la mobilitat, TMB oferirà serveis especials d’autobusos entre el recinte i plaça d’Espanya durant els tres dies de concert.
El tour celebra el llançament del seu últim àlbum, “MAYHEM”, que ja acumula més de 240 milions de reproduccions globals i ha marcat el millor debut en streaming i vinils de la carrera de Gaga. El disc inclou els senzills “Die With a Smile” —col·laboració amb Bruno Mars que continua trencant rècords—, “Disease” i “Abracadabra”.
Amb una escenografia inspirada en un musical introspectiu, Gaga converteix l’escenari en un viatge pels seus conflictes interns, des de la fibromiàlgia i la lesió de maluc fins a les seves batalles contra la depressió i l’ansietat. “MAYHEM” representa el retorn a les seves arrels pop i, alhora, una catarsi personal i artística.
Barcelona serà testimoni d’una declaració de llibertat escènica, repartida en tres nits que prometen ser tan intenses com inoblidables.



