Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

matí360: Lady Gaga aterra a Barcelona amb tres nits de bogeria pop i emoció al Palau Sant Jordi


Lady Gaga torna a Barcelona després de set anys d’absència amb tres concerts consecutius (28, 29 i 31 d’octubre) dins la seva espectacular gira mundial “The MAYHEM Ball”, un espectacle que ha convertit cada ciutat en un festival d’art, emoció i pura energia escènica.

La gira, que va arrencar el 16 de juliol a Las Vegas, arriba a la capital catalana després d’haver exhaurit les entrades en temps rècord a tot el món. Els dos primers concerts al Palau Sant Jordi es van vendre en poques hores, fet que va obligar a afegir una tercera data per Halloween, que també va penjar el cartell de sold out.

Per facilitar la mobilitat, TMB oferirà serveis especials d’autobusos entre el recinte i plaça d’Espanya durant els tres dies de concert.

El tour celebra el llançament del seu últim àlbum, “MAYHEM”, que ja acumula més de 240 milions de reproduccions globals i ha marcat el millor debut en streaming i vinils de la carrera de Gaga. El disc inclou els senzills “Die With a Smile” —col·laboració amb Bruno Mars que continua trencant rècords—, “Disease” i “Abracadabra”.

Amb una escenografia inspirada en un musical introspectiu, Gaga converteix l’escenari en un viatge pels seus conflictes interns, des de la fibromiàlgia i la lesió de maluc fins a les seves batalles contra la depressió i l’ansietat. “MAYHEM” representa el retorn a les seves arrels pop i, alhora, una catarsi personal i artística.

Barcelona serà testimoni d’una declaració de llibertat escènica, repartida en tres nits que prometen ser tan intenses com inoblidables.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit