L’únic retret que se li pot fer a una superestrella de la talla de Bruno Mars és que ha deixat Catalunya fora de la seva nova ruta de concerts, una decisió que entristeix els seus seguidors a mesura que s’apropen les dates. Després de deu anys sense publicar material de llarga durada en solitari d’ençà de l’aclamat 24K Magic, l’artista va llançar el passat 27 de febrer el seu esperat nou disc, The Romantic, a través d’Atlantic Records.
Aquest retorn s’ha vist impulsat per uns mesos d’èxits colossals i col·laboracions històriques a les llistes. Per una banda, “Die With A Smile”, al costat de Lady Gaga, es va convertir en la cançó més ràpida de la història de Spotify a assolir els mil milions de reproduccions. Per l’altra, el seu senzill “Apt.” amb Rosé va ser coronat com el tema més escoltat a nivell mundial del 2025 a Apple Music, a més de guanyar el premi a Cançó de l’Any als MTV Video Music Awards i rebre tres nominacions als darrers Premis Grammy.
Tota aquesta expectació es traduirà ara en The Romantic Tour, la seva primera gira mundial en estadis en gairebé una dècada, que compta amb prop de 40 dates a Europa. Tot i que el periple comença de manera imminent al Stade de France de París, l’atenció de la península es concentra en les dues úniques i multitudinàries parades a l’Estadi Metropolità de Madrid els propers 10 i 11 de juliol. Aquests xous prometen sorpreses majúscules, ja que Mars estarà acompanyat pel seu soci de Silk Sonic, Anderson .Paak (com a DJ Pee .Wee), i per l’aclamada cantant Victoria Monét.



