Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Les famílies catalanes formades per ‘millennials’ aposten per un consum ètic


Les famílies catalanes formades per ‘millennials’ aposten per un consum ètic. Aquesta és una de les principals conclusions de l’estudi de tendències sobre famílies impulsat per Kid’s Cluster i presentat al “Kid’s Innovation Days” que s’ha celebrat Lloret de Mar aquest passat dimecres i dijous. L’esdeveniment ha congregat prop de 200 professionals del sector familiar a l’hotel Azure de Lloret.

L’estudi posa de manifest que les empreses han hagut d’adaptar els seus productes i serveis a les noves pautes de consum dels pares i mares que pertanyen a l’anomenada generació ‘millennial’ i que demanden a les empreses que comparteixin els seus valors sobre sostenibilitat, igualtat social i justícia. Segons dades de l’Institut Nacional d’Estadística (INE), els millennials -que actualment tenen entre 26 i 41 anys- tenen 1,2 fills de mitjana. Són persones hiperconectades i que formen famílies diverses. També son pares i mares que volen propostes educatives híbrides i personalitzades; experiències d’oci de valor i  productes intel·ligents que els hi facilitin la vida i els ajudin a conciliar.

Kid’s Cluster és un ecosistema de més de 80 empreses i entitats orientades al sector infantil i familiar, que ofereix un espai comú on col·laborar per a impulsar la competitivitat a través de la innovació i la intel·ligència col·lectiva. A Catalunya, son més de 400 empreses les dedicades directa o indirectament al sector infantil i familiar amb una facturació agregada de 3.500 milions d’euros.

Foto: Aj. Lloret

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit