Blanes ha celebrat aquest diumenge la 12a edició de l’Oncolliga’t en Marxa amb una participació rècord de 1.300 persones. La marxa solidària, organitzada per Oncolliga Blanes amb el suport de l’Ajuntament i diverses entitats i empreses col·laboradores, s’ha consolidat com una de les cites solidàries més multitudinàries del municipi.
La caminada, de 8 quilòmetres i amb sortida i arribada al Passeig de Mar, combina esport, solidaritat i ambient festiu amb l’objectiu de recaptar fons per als serveis d’atenció als malalts de càncer i les seves famílies que ofereix Oncolliga Girona.
Inicialment s’havien previst 800 inscripcions, però la demanda va superar les expectatives i finalment la participació va arribar a les 1.300 persones, la xifra més alta des que es va posar en marxa la iniciativa.
La marxa va reunir grups d’amics, famílies senceres i també participants amb animals de companyia en un recorregut principalment arran de mar i de dificultat baixa, que molts van completar caminant i d’altres corrent.
L’organització també ha destacat la col·laboració d’alumnes del Col·legi Cor de Maria, que han participat en les tasques de suport a través del servei comunitari escolar.
La jornada va transcórrer en un ambient festiu i amb el suport logístic del Grup Fondistes Blanes i de la Policia Local, encarregada del dispositiu de seguretat de l’esdeveniment.



