Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

“És una situació extraordinària, molt preocupant i que no ens agrada en absolut”


L’alcalde de Lloret de Mar, Adrià Lamelas, ha qualificat de “situació extraordinària, molt preocupant i que no ens agrada en absolut” les conseqüències del conflicte laboral que manté oberta la Policia Local amb l’Ajuntament i que aquest cap de setmana ha provocat 38 absències simultànies entre els agents.

La situació va obligar el consistori a activar mesures excepcionals després que durant la nit el municipi es quedés sense patrulles de la Policia Local. Segons ha explicat l’alcalde en un missatge institucional, l’Ajuntament ha contractat seguretat privada i ha sol·licitat reforços dels Mossos d’Esquadra per garantir la seguretat ciutadana mentre es treballa per reconduir el conflicte.

Lamelas ha assegurat que des de fa mesos es mantenen negociacions amb els representants dels treballadors per millorar les condicions laborals del cos policial. Tot i això, ha remarcat que el govern municipal manté una línia vermella clara: qualsevol acord ha de respectar la legalitat vigent.

“No signaré res que sigui contrari a la llei”

L’alcalde ha explicat que els serveis tècnics municipals han emès informes que qüestionen la viabilitat legal d’algunes de les reivindicacions plantejades pels agents.

En aquest sentit, ha afirmat que no està disposat a subscriure cap acord que contradigui aquests informes i ha insistit que la negociació s’ha de desenvolupar dins del marc legal.

L’alcalde ha reiterat la voluntat del govern municipal de continuar negociant i dialogant per trobar una sortida al conflicte i ha garantit que l’Ajuntament treballarà per recuperar la normalitat al més aviat possible.

El batlle ha conclòs el missatge apel·lant a la responsabilitat, la serenitat i el sentit institucional per resoldre una situació que considera prioritària per al municipi.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit