Free Porn
xbporn

deneme bonusu veren siteler

Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

El sector gastronòmic, les platges i l’atenció al visitant del Maresme freguen l’excel·lent

El sector gastronòmic maresmenc ha assolit una nota de 8,88; les platges, una de 8,61: i, el personal que va atendre els visitants i clients dels allotjaments, una de 8,81


Els turistes que han visitat la comarca del Maresme n’han premiat l’experiència gastronòmica. Així han valorat el sector gastronòmic de la comarca amb un 8,88 sobre 10 tal com recull el Monitor de l’experiència turística i reputació online d’empreses i recursos del 2023. Aquesta nota es basa en el referencial sectorial iRON Índex de Reputació Online. En el cas concret de les mencions específiques del menjar consumit, aquest indicador arriba fins al 8,96. Des del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme assenyalen que aquesta és la primera vegada que es detalla en profunditat l’àmbit culinari en el monitor de reputació en línia.

En la recerca s’ha detectat que entre les 15 paraules més esmentades durant l’estiu de 2023 en l’àmbit gastronòmic, moltes d’elles fan menció a la professionalitat rebuda. Així, els comentaris inclouen de manera “recurrent”, segons el Consorci, termes com “servei”, “ personal”, “ atenció” i “amable”.

D’altra banda, les platges maresmenques han obtingut una valoració de 8,61. Així ho apunten les dades de la tercera edició de l’informe que realitza el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme amb la col·laboració de l’empresa Vivential Value, especialitzada en innovació en intel·ligència turística.

En aquest cas, pel que fa a l’anàlisi qualitativa de les opinions dels turistes, cal remarcar que els dos adjectius que més es repeteixen, com assenyala el Consorci, són “neta” i “tranquil·la”.

Els allotjaments també reben un notable

Els allotjaments, per la seva banda, han millorat en diversos indicadors de competitivitat i sostenibilitat. Així han estat valorats amb un iRON proper als 8 punts. Pel que fa al personal que va atendre als visitants i clients dels allotjaments del Maresme la puntuació rebuda ha sigut de 8,81.

Com exposen des del Consorci, en aquest monitor s’han recopilat i analitzat més de 60.000 noves opinions compartides pels visitants a Internet durant els estius de 2023 i 2022. Aquestes opinions s’han fet amb relació a més de 250 recursos, entre allotjaments, platges i restaurants, prenent com a referència els comentaris emesos a Booking, Google i Tripadvisor.

Gemma Masó i Casadevall
Periodista de Ràdio Marina.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit