Avui, al matí360 de Ràdio Marina ens acompanya Francesc Alsina, gerent de l’Associació de Comerciants de Lloret de Mar. Amb ell hem parlat de la campanya impulsada amb PIMEC Comerç que es va presentar dilluns al municipi.
Com explica Alsina aquesta campanya neix d’una idea inspirada amb una iniciativa que es va fer a Anglaterra. Com diu, l’objectiu és “donar una fora embranzida al petit comerç”. “No va en contra de res, ni del Black Friday, però vol incentivar la consciència col·lectiva els avantatges de la compra i consum al barri perquè els clients facin una aposta molt forta pel petit comerç”. “Amb aquesta campanya el que demanem és que es tingui en compte i que hi hagi aquesta consciència”, afirma.
Alsina subratlla que “el que dona calor i relació social en un poble és el botiguer, el petit comerç”. En aquest sentit, sentència que “el petit comerç és primordial per tots els pobles i barris”. De fet, afegeix que “la gent no s’ho pot arribar a imaginar el que mou un petit negoci.”