Els Mossos d’Esquadra han detingut un camioner de 49 anys per robar-li el combustible a un altre, mentre aquest dormia en una àrea de servei de l’autopista AP-7, a Vilobí d’Onyar. Els fets han passat pels volts de dos quarts de dues de la matinada d’aquest divendres. Una patrulla dels Mossos feia tasques de vigilància preventiva a l’autopista i ha entrat a l’àrea de servei. Durant el recorregut han comprovat que hi havia una mànega connectada entre els dos dipòsits dels camions. De sobte, els agents han vist com un dels camioners entrava a la tractora d’un dels vehicles i han comprovat que el dipòsit de l’altre camió tenia un forat i estava mig buit, mentre que el de l’arrestat portava un sistema d’extracció amb una bomba de succió.
Ha estat aleshores quan els agents li han demanat que baixés del vehicle i, tot i que inicialment s’hi ha negat, ha acabat baixant i l’han detingut per un delicte de robatori amb força. Els policies també han despertat l’altre conductor per advertir-lo que li havien robat la meitat del combustible que portava al camió.
L’arrestat ha passat a disposició del jutjat de guàrdia de Girona aquest mateix divendres al matí.



