Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

CCOO denuncia precarietat i manca de diàleg a l’empresa pública Nora


La Federació d’Habitat de CCOO i la plantilla de Serveis Mediambientals de la Selva Nora SA han tornat a denunciar la situació laboral que viuen els treballadors de l’empresa pública.

Segons el sindicat, la direcció de Nora nega qualsevol diàleg amb la representació dels treballadors, manté bloquejada la negociació col·lectiva i no cobreix les necessitats de personal real. A això s’hi afegeix, diuen, la manca de mitjans adequats per desenvolupar la feina amb seguretat.

CCOO recorda que en els darrers mesos han transcendit informacions sobre presumptes irregularitats en contractacions i retribucions, que estarien sota la lupa de l’Oficina Antifrau de Catalunya.

Davant aquesta situació, el sindicat ha convocat una roda de premsa dimecres 27 d’agost. Allà es posaran sobre la taula les demandes i les reivindicacions de la plantilla.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit