L’Ajuntament de Calella ha posat en marxa un canal de WhatsApp per millorar la comunicació amb la ciutadania. Aquesta nova via de comunicació, com apunten des del consistori, servirà per rebre informació i, també, per demanar-ne d’una manera “molt més còmode i pràctica”. Així, aquest canal de WhatsApp es tracta d’un canal de consulta complementari a tots els serveis d’atenció municipal que estarà operatiu de 9 h a 14 h de dilluns a divendres.
L’objectiu de la creació d’aquest canal de WhatsApp és acostar l’administració calellenca a la ciutadania d’una manera fàcil, com apunten des de l’ajuntament. A més, afegeixen, aquesta eina permet arribar a tots els ciutadans i punts de la ciutat. A la presentació, feta aquest dimecres, el regidor de Comunicació ha destacat que “és l’administració la que s’ha d’adaptar a la ciutadania”.
Per fer ús del canal de WhatsApp de l’Ajuntament de Calella cal guardar el número (93 766 30 30) a l’agenda de contactes i enviar un missatge per WhatsApp per confimar que es volen rebre missatges municipals.
A banda del canal de WhatsApp, l’Ajuntament de Calella també ha obert 4 nous canals d’Instagram. Aquests són relatius a les àrees d’Esports, Cultura i Fires; Sostenibilitat; i, Patrimoni.
Foto: Ajuntament de Calella