Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Calella és l’escenari de l’últim anunci de Dior protagonitzat per Natalie Portman

L'ajuntament calcula que una campanya publicitaria que hagués tingut el mateix impacte de promoció que el rodatge de l'anunci de la marca francesa hauria costat 60.000 euros


The Essence of Miss Dior és l’última campanya publicitària que ha llançat la marca francesa Dior i que, a més, ha estat rodada a Calella. La Roca Grossa és l’escenari principal d’aquesta campanya que protagonitza l’actriu Natalie Portman.

Amb l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament a través de Calella Film Office, el municipi ha aconseguit un reconeixement mediàtic. Des del consistori calellenc assenyalen que la notícia sobre el rodatge de l’anunci de Dior ha aportat una promoció orgànica de la destinació derivada de la cobertura dels mitjans de comunicació. Així, l’ajuntament calcula que per fer una campanya de publicitat de Calella que hagués tingut el mateix impacte s’hi haurien hagut d’invertir més de 60.000 euros.

Calella ha sigut l’escenari d’altres produccions com la pel·lícula A 100 metros, la campanya de Nadal d’Anna Codorniu, algunes escenes de la sèrie Com si fos ahir de TV3 i la pel·lícula Amics per sempre, entre d’altres. De fet, l’any passat, Calella va gestionar un total de 26 produccions. La localització més sol·licitada va ser la Roca Grossa, seguida del Far i altres espais del centre de la ciutat.

Enguany, Calella Film Office ha gestionat set produccions. Una és el vídeo-presentació de la cantant calellenca Aina Da Silva pel concurs Eufòria de 3Cat. Una altra és una marca internacional. Ara bé, fins que no es publiqui la campanya promocional no se’n podrà fer públic cap detall, segons apunta el consistori.

Gemma Masó i Casadevall
Periodista de Ràdio Marina.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit