Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Caldes presenta la nova marca turística ‘Surt de dins’


L’Ajuntament de Caldes de Malavella ha presentat la nova marca turística per a la població. “Surt de dins” és una campanya que es basa en la metàfora de les aigües termals i els sentiments. Aquests dos conceptes, segons es va explicar ahir a la presentació de la marca, són entesos com a purs, terapèutics i que surten de dins aportant benestar.

La campanya s’ha realitzat a partir d’una anàlisi de les afluències i tendències del mercat de proximitat. Amb aquesta anàlisi s’han pogut definir sis segments turístics diferents -família, escoles, sènior, grups de dones majors de 55 anys, parelles joves i grups d’amics. Així, “Surt de dins” consisteix en diferents vídeos, amb un espot principal i una landing page enfocats a aquests públics.

Segons el consistori, l’espot vol sobrepassar els objectius turístics. Així, busca assentar una marca de ciutat completament nova que contingui l’esperit de Caldes de Malavella. L’ens municipal també ha manifestat la voluntat que la campanya sigui transversal passant per àrees més enllà del turisme com l’esport, la cultura o el comerç. El regidor de Turisme, Sergi Mir, ha explicat que “la cooperació, tant amb les entitats del poble com amb el sector privat, són claus per assolir l’objectiu”.

Foto: Ajuntament de Caldes de Malavella

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit