L’Ajuntament de Blanes instaura la figura del ‘Regidor/regidora de Barri’. Durant el mes d’agost el consistori preveu implantar aquesta figura amb l’objectiu que els veïns i veïnes del municipi puguin adreçar-s’hi en cas que necessitin resoldre dubtes o per exposar suggeriments.
Cada regidor o regidor estarà coordinat amb la resta de membres de l’equip de govern. Cadascuna de les regidores i regidors que conformen l’equip de govern tenen assignat més d’un barri dels 44 veïnats que conformen Blanes. Els regidors i regidores de barri compartiran les peticions o suggeriments amb el membre de l’equip de govern que li correspongui. D’aquesta manera, el consistori preveu donar una resposta més adient als veïns i veïnes de Blanes. Així doncs, els i les regidores de barri, durant aquests dies, es posaran en contacte amb els respectius interlocutors. D’aquesta manera, com afirmen des de l’ajuntament, es començarà a establir la periodicitat de les següents trobades.
L’alcalde blanenc, Jordi Hernández, apunta que la figura del Regidor de Barri “serà fonamental per millorar el vincle entre la ciutadania i l’Ajuntament de Blanes”.
Foto: Ajuntament de Blanes
Quina és o serà la gestió per concertar una visita amb el corresponent Regidor de barri?. Moltes gracies