Santa Susanna ha acollit aquest passat divendres 19 de juny la primera etapa de la tercera edició de la Volta Ciclista a Catalunya femenina. Han estat 92 quilòmetres amb sortida i arribada al mateix municipi i passant per diverses poblacions del Maresme, el Vallès Oriental i la Selva.
A Ràdio Marina hem fet una programació especial on us hem explicat tot el relatiu a aquesta prova. Hem parlat amb l’alcalde de Santa Susanna, Joan Campolier, que destaca que la Volta permetrà a la població acollir altres esdeveniments esportius a més de contribuir a la desestacionalització del turisme.



