Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

Conflicte a la policia local de Lloret: l’oposició denuncia el tancament de la comissaria aquest dissabte a la nit


Els grups municipals de Junts, ERC i Tots per Lloret, tots tres a l’oposició, denuncien que la comissaria de policia local de Lloret de Mar ha tancat la nit d’aquest passat dissabte per falta d’efectius. Una situació que, asseguren en un comunicat conjunt, no havia passat mai fins ara a la localitat. Segons expliquen, no hi havia prou agents per mantenir obert l’edifici i s’ha hagut de substituir la vigilància de l’edifici per un servei d’una empresa privada. Els tres grups consideren que aquest és el punt “més greu d’un conflicte que fa mesos que s’arrossega i que el govern municipal ha estat incapaç de reconduir”.

Per la seva banda, des del govern municipal (PSC + Comuns) argumenten que hi havia 20 efectius menys dels previstos i assegura que treballa per resoldre una situació “extraordinària i preocupant”. Des del consistori han explicat aquest diumenge en un comunicat que els Mossos d’Esquadra han reforçat la seva presència al municipi. També asseguren que la comissaria continua oberta i amb atenció telefònica i presencial i que el consistori resta a l’espera d’una resposta a la darrera proposta enviada als representants dels treballadors del cos.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit