Free Porn
xbporn

Portal de Continguts Digitals de Ràdio Marina

La C-63 tindrà tres noves rotondes i passos de vianants per a millorar la seguretat a Vidreres

Les obres tindran un cost de 6 MEUR i s'espera que durin fins al desembre


La consellera de Territori, Ester Capella, ha visitat aquest divendres les obres que el Departament té en marxa a la C-63 al seu pas per Vidreres. Aquests treballs volen millorar l’accessibilitat, pacificar el trànsit i reforçar la seguretat viària i suposen una inversió de 6 milions d’euros.

Les obres a la C-63 a Vidreres consistiran, principalment en la construcció de diverses rotondes i passos per a vianants. A més s’implantarà un separador de fluxos en una carretera on hi ha nombrosos accessos a urbanitzacions i a diversos espais d’activitats. Els treballs, que van començar a l’abril, acabaran al desembre.

Capella ha remarcat que aquesta obra millorarà l’accessibilitat a les urbanitzacions. També, ha afegit, “la seguretat, la fluïdesa i la funcionalitat de la carretera, tenint en compte el nombre de vehicles que hi circulen”, que, de mitjana, són 13.800 al dia.

Reduir el risc i millorar la seguretat

El tram té una longitud de 3,5 quilòmetres i l’obra inclou la construcció de tres rotondes, la implantació d’un carril central de gir i d’un separador central per a reforçar els sentits de la circulació. Així, s’espera contribuir a reduir el risc de patir un xoc frontal. Aquest separador consistirà en una zona central amb un doble ressalt i una línia de captafars per afavorir la visibilitat.

Les noves rotondes donaran accés a les urbanitzacions de Torre Fortuna, Puigventós i Aiguaviva Parc. A més, hi haurà un carril central de gir en la intersecció d’Aiguaviva Parc i s’eliminaran els trams d’avançament i els girs a esquerres a la carretera.

Aquesta carretera, que des de Vidreres va en direcció Lloret de Mar, té més afluència de trànsit a l’estiu. Per això, la consellera ha exposat que ho han previst en l’execució de les obres i al llarg d’aquests mesos les tasques se centraran en el desviament de serveis afectats i els moviments de terres fora de la plataforma actual, per evitar un impacte en el trànsit.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

El més llegit